Commercieel Medewerker Binnendienst
(32 – 38 uur per week)
Wil jij werken binnen een internationale omgeving waar jij als eerste aanspreekpunt voor klanten een cruciale rol speelt? Als visitekaartje van onze organisatie, zowel telefonisch als per e-mail, is dit dé vacature voor jou!
Onder leiding van de Directie en Sales – en Officemanager ben je verantwoordelijk voor het correct en tijdig verwerken van offertes en orderbevestigingen. Je kunt klantvragen beantwoorden of doorverwijzen naar de juiste collega. Je werkt nauwkeurig, enthousiast en bent administratief sterk onderlegd.
Zo ziet de functie eruit:
Als Commercieel Medewerker Binnendienst maak je deel uit van een team van collega’s uit verschillende disciplines, waaronder Service en Finance. Je zorgt voor het correct en tijdig uitvoeren van alle administratieve taken die bij de verkoopafdeling horen. Je maakt offertes en orders en volgt deze op. Met je vriendelijke telefoonstem draag je bij aan een afwisselende en dynamische functie. Je draagt niet alleen bij aan de kwaliteit van onze administratieve processen, maar ook aan onze klanttevredenheid.
Wat neem je mee?
- MBO/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur met een afgeronde opleiding in een commerciële, administratieve of management richting.
- Ervaring met Microsoft Office.
- Ervaring met Exact (CRM) is een pré.
- Je beheerst naast Nederlands ook de Engelse en Duitse taal; Frans is een pré.
- Je bent communicatief sterk en kunt mensen verbinden.
- Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail.
Waarom dit jouw nieuwe baan wordt?
- Je komt te werken in een laagdrempelige, nuchtere organisatie waar ruimte is voor eigen inbreng.
- Je krijgt de mogelijkheid om je administratieve vaardigheden verder te ontwikkelen en een belangrijke rol te spelen in een team van inspirerende collega’s.
- Beschikbaarheid van 32 – 38 uur per week, met aandacht voor een gezonde Work-Life balance.
- Mogelijkheid om 4 x 9 uren te werken, vaste dag vrij in de week
- Een aantrekkelijk marktconform brutosalaris afhankelijk van je opleiding en ervaring (FT tussen de 2.500 en 3.000 € bruto).
- Je hebt recht op 25 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband), en een goede pensioenregeling.
Keuze gemaakt?
Laat van je horen en solliciteer! De eerste selectie wordt gedaan door de afdeling Personeelszaken van Schell Industries B.V. Daarna volgt een gesprek met directeur Jacqueline Berghs en de Officemanager Lutske Nottinger waarin je persoonlijke competenties en administratieve vaardigheden worden besproken. Tot slot heb je een arbeidsvoorwaardengesprek.
Herken jij je in het door ons gevraagde profiel en wil je ons team versterken? Stuur dan je sollicitatiebrief en CV naar personeelszaken@schellindustries.nl.
We kijken uit naar jouw sollicitatie!