Digitale portal

De binnendienstmedewerkers van ons Serviceteam dragen zorg voor het verwerken van bestellingen van onderdelen, het inplannen van onderhoud en het inplannen van reparaties/revisies. We maken hiertoe gebruik van onze digitale portal waarin U alle handleidingen, tekeningpakketten,  procedures en NEN-keuringen kan inzien. Reparaties en bestellingen kunnen ook via deze portal worden doorgegeven. Verder verzorgen zij de rapportages naar aanleiding van onderhoud. Ook voor prijsopgaves bent U hier op het juiste adres.

Ga naar de Portal

Ons klantensysteem is ondergebracht bij Microsoft Sharepoint. Nadat U heeft geklikt op ‘ga naar de portal’, dient U zich daarom eerst in te loggen met de door ons verstrekte inloggegevens. Hierna wordt U automatisch doorgestuurd naar onze digitale portal.

Heeft U nog geen inloggegevens ontvangen en wilt U gebruik maken van onze digitale portal of wenst U meer informatie hierover, neemt U dan contact op met Jelle Schell via telefoonnummer +31 (0)77-475 60 00 of J.Schell@schellindustries.nl .