Ter uitbreiding van onze activiteiten zijn wij op zoek naar een :

SERVICECOÖRDINATOR – 38 uur per week

Onder leiding van de Directeur ben je verantwoordelijk voor het plannen van onderhoud en reparaties, het juist en tijdig verwerken van offertes en orderbevestigingen en het aansturen van de Servicemonteurs en medewerkers Customer Service. Je bent in staat om vragen van klanten direct te beantwoorden dan wel te zorgen voor een adequate oplossing. Je bent enthousiast en je voelt je betrokken bij de organisatie.

Taken & verantwoordelijkheden:

  • Je draagt zorg voor een correcte afhandeling van het ontvangen en verwerken van binnenkomende orders/bestellingen, informatieaanvragen en klachten;
  • Je zorgt voor het optimaal inzetten van de servicemonteurs tijdens storingen en onderhoud middels een zo efficiënt mogelijke planning en spreiding;
  • Je beoordeelt monteurs op inzet, deskundigheid, efficiency en kwaliteit;
  • Je bezoekt klanten voor het evalueren van onderhoud en serviceverlening;
  • Je bent verantwoordelijk voor de inkoop en verwerking van service-onderdelen;
  • Je stelt onderhoudscontracten op en beheert en monitort deze;
  • Je houdt klanttevredenheidsonderzoeken;
  • Alle voorkomende werkzaamheden die passend zijn bij deze functie.

Functie-eisen:

  • Je hebt mbo+/hbo-denkniveau, bij voorkeur met ervaring in een commerciële functie;
  • Je houdt van telefonisch klantencontact;
  • Je bent een people manager en in staat een team aan te sturen en te motiveren;
  • Je hebt ervaring in het werken met office pakketten;
  • Je bezit een grote mate van zelfstandigheid en beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent doelgericht;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, Duits is een pré.
  • Affiniteit met techniek is een pré.

Vereiste functie-specifieke competenties:

  • In bezit van NEN-certificaat of bereid zijn dit te halen;
  • Kennis van Windows/Word/Excel;
  • Het onderhouden van relaties;
  • Administratief goed onderlegd.

Vereiste persoonlijke competenties:

  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
  • Klantgericht en klantvriendelijk;
  • Analytisch;
  • Plannen en organiseren;
  • Flexibel en accuraat;
  • Goed kunnen luisteren en stressbestendig.

Bedrijfscultuur
Als marktleider Benelux is de cultuur binnen Schell Industries B.V. het best te omschrijven als informeel, verjongend, creatief, technisch hoogwaardig, onderscheidend en innovatief. Hierbij zijn de korte lijnen binnen de organisatie kenmerkend voor de manier van werken.

Arbeidsvoorwaarden
Naast uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden behoren vrijheid en flexibiliteit ook tot deze functie.

Je motivatiebrief vergezeld van een uitgebreid Curriculum Vitae kun je sturen aan:
Schell Industries B.V.
Witveldweg 26
5951 AV BELFELD
Email: personeelszaken@schellindustries.nl
T.a.v. Mevr. J. Berghs, Directeur

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.