Bedscreen

Klaar voor de toekomst.

Onze geavanceerde digitale oplossingen dragen bij aan een soepel en efficiënt bed-beheer in zorginstellingen. Met onze uitgebreide online faciliteiten, inclusief een serviceportaal, webapplicatie en webshop, bieden wij een gebruiksvriendelijke alles-in-één oplossing voor het beheren en onderhouden van uw beddenpark.

Ontdek de Schell-Webapp

Via de Schell-Webapp heeft u directe toegang tot essentiële functies. Met slechts een eenvoudige QR-code scan op het bed, krijgt u direct toegang tot een scala aan functies, waaronder:

  • Actuele status en historie: houd de actuele staat van bedden bij en bekijk gedetailleerde onderhouds- en reparatiegeschiedenis.
  • Reparatiemeldingen: problemen met een bed kunnen moeiteloos worden gemeld en worden snel opgevolgd door onze Serviceafdeling.
  • Documentatie en instructievideo’s: ontvang direct toegang tot brochures, handleidingen en instructiekaarten voor gebruiksinstructies en leer hoe u onze bedden optimaal kunt gebruiken met handige video’s.
  • Beheer van de locatie van het bed: pas kamer- of afdelingsnummers aan voor nauwkeurige tracking en overzicht.
  • Beheer van afgevoerde bedden: beheer eenvoudig het proces van het verwijderen van oude bedden om uw data zo up-to-date mogelijk te houden.

  • Uitgebreide mogelijkheden via het Schell-Serviceportaal

Schell serviceportaal

Het bij de webapp behorende serviceportaal biedt een aanvullende set aan exclusieve functies en data, waaronder:

  • Inzichtelijk dashboard: ontvang real-time managementinformatie en een overzicht van de staat van uw beddenpark.

  • Keuringsrapportages: bekijk gedetailleerde dashboards en rapporten van keuringsrondes.

  • Investeringsadvies: ontvang deskundig advies voor meerjarige investeringsplanning.

  • Gedetailleerde analyse: analyseer onderhouds- en reparatiegegevens per zorginstelling, locatie of afdeling.

  • Onderhoudshistorie en rapporten: bekijk gedetailleerde historie en rapporten per bed of een selectie van bedden.

  • Online reparatieverzoeken: meld eenvoudig een storing aan het bed en/of volg de voortgang van het reparatieverzoek dat u via de QR-code of serviceportaal heeft gemeld.

  • Automatische integratie van nieuwe bedden: bij de aanschaf van nieuwe bedden worden deze automatisch geïntegreerd in uw overzicht, waardoor u direct profiteert van een volledig bijgewerkt beheersysteem.

Waarmee kunnen we u van dienst zijn?

Wij beantwoorden uw vragen.